Huong Giang Nguyenová

Bachelor's thesis

Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích

Social Media Marketing of a selected restaurant
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je využití sociálních sítí jako marketingový nástroj pro restaurace. Cílem je vyhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané restaurace na sociálních sítích, nalézt nedostatky, navrhnout řešení a doporučení pro dosažení cílů, které stanovil majitel restaurace. Pro dosažení cíle bakalářské práce byl proveden osobní rozhovor s majitelem restaurace a obsahová analýza …more
Abstract:
The topic of this Bachelor’s Thesis is the use of social media as a marketing tool for restaurants. The goal is to evaluate the current marketing communication of a selected restaurant on social media, to find inconsistencies, to propose a solution and give recommendations to achieve goals stated by the owner of the restaurant. To achieve the goals of this Bachelor’s Thesis, a personal interview was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Petr Lajsek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83571

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management