Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh – Zdeněk BULEJKA
Zdeněk BULEJKA
Bachelor's thesis
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Distribution strategy of Colorlak a.s. focused on consumer market
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je distribuce určená pro spotřební trh, která je sledována ve společnosti Colorlak a.s., zabývající se výrobou a prodejem nátěrových hmot. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena rešerše literár-ních zdrojů na téma distribuce. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu distribuce a navržení doporučení pro distribuční …moreAbstract:
The topic of this dissertation is distribution intended for consumer market which is monitored by Colorlak a.s. dealing with production and sale of coating compositions. The dissertation is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of my work includes search for literary sources on the topic of distribution. The practical part includes analysis of the present situation of distribution …moreKeywords
Distribuce distribuční politika distribuční kanál distribuční logistika logistika distribuční mezičlánky distribuční strategie spotřební trh přímá distribuční cesta nepřímá distribuční cesta cíle distribuce sklady expediční sklady zásoby výběrová distribuce velkoobchod prostředník maloobchod zákazník.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
19912
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BULEJKA, Zdeněk. \textit{Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fnk3bw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BULEJKA, Zdeněk. Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Alternativní distribuční kanály – důležitá cesta prodeje i péče o klienty
Dominika Dušková -
Distribuční strategie podniku
Michal SEDLÁČEK -
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Analýza distribučních cest firmy ABC
Markéta Janečková -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Distribuční logistika ve společnosti Decathlon na území České republiky
Josefína Elen Řezníčková