Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji – Anna Poklopová
Anna Poklopová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji
Consumer Behaviour on the Bakery Market in the Selected Region
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování na trhu s chlebem a pečivem, charakteristikou chleba a pečiva z hlediska zbožíznalectví, dále identifikací současného stavu na trhu s těmito komoditami. Vlastní práce využívá metody dotazníkového šetření s kvótním výběrem v rámci kraje Hlavní město Praha s cílem identifikace základních trendů ve spotřebitelském chování. Konkrétně jsou vyšetřeny …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on analysing consumer behaviour on the bakery market. It includes a description of the characteristics of these products from the perspective of commodity knowledge, and an assessment of the current state of the market. This thesis also involves a questionnaire survey conducted in Hlavní město Praha, which aims to identify trends in consumer behaviour. The survey examines …víceKlíčová slova
Obchod provozovna pečivo kategorie kvalita výběr rozhodování spotřebitel hypotézy Praha
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
- Oponent: Karel Alloh, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Managerial Decision Making
Assel Kassimova -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Srovnání spotřebitelského chování českého a UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů
Josef Kolář -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Marketingová strategie projektu Vyber správně
Štěpán Hartl -
EKONOMICKÉ ASPEKTY INOVACE VE SPOLEČNOSTI CHUTNY VYBER S.R.O.
Anna Panchenko -
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
Petra Červenková -
Analýza a výběr kritérií pro výběr ochranné vesty proti bodným zbraním
Lýdie Leová
Název
Vložil
Vloženo
Práva