Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji – Anna Poklopová
Anna Poklopová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji
Consumer Behaviour on the Bakery Market in the Selected Region
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování na trhu s chlebem a pečivem, charakteristikou chleba a pečiva z hlediska zbožíznalectví, dále identifikací současného stavu na trhu s těmito komoditami. Vlastní práce využívá metody dotazníkového šetření s kvótním výběrem v rámci kraje Hlavní město Praha s cílem identifikace základních trendů ve spotřebitelském chování. Konkrétně jsou vyšetřeny …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on analysing consumer behaviour on the bakery market. It includes a description of the characteristics of these products from the perspective of commodity knowledge, and an assessment of the current state of the market. This thesis also involves a questionnaire survey conducted in Hlavní město Praha, which aims to identify trends in consumer behaviour. The survey examines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
- Reader: Karel Alloh, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKLOPOVÁ, Anna. \textit{Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fnt2lx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Managerial Decision Making
Assel Kassimova -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Srovnání spotřebitelského chování českého a UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů
Josef Kolář -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Marketingová strategie projektu Vyber správně
Štěpán Hartl -
EKONOMICKÉ ASPEKTY INOVACE VE SPOLEČNOSTI CHUTNY VYBER S.R.O.
Anna Panchenko -
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
Petra Červenková -
Analýza a výběr kritérií pro výběr ochranné vesty proti bodným zbraním
Lýdie Leová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights