Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund – Hana Zábranská
Hana Zábranská
Bachelor's thesis
Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
Use of Emotional Appeals in the World Wildlife Fund Campaigns
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, emocionálními apely v reklamě a marketingem pro neziskový sektor. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje neziskovou organizaci World Wildlife Fund …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of emotional appeals in World Wildlife Fund campaigns. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, social advertising, use of emotional appeals in advertising and marketing for the non-profit sector. It also describes the research method, presents research question and desired goal. The practical part introduces …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁBRANSKÁ, Hana. \textit{Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/fntsdv/.
Jak správně citovat práci
Zábranská, Hana. Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
Aneta Randulová -
Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund
Petra Čížková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený