Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně – Klára Jelínková
Klára Jelínková
Bakalářská práce
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
The Importance and Methods of Marketing Research in the Czech Insurance Company
Anotace:
Marketingový výzkum je proces získávání informací minimalizujících podnikatelská rizika při uskutečňování rozhodnutí. V rámci teoretické části bakalářské práce se pokusím prohloubit problematiku marketingu a marketingového výzkumu, ve které se podrobně zaměřím na jednotlivé kroky realizace marketingového výzkumu, který mi bude oporou při realizaci vlastního marketingového výzkumu. V praktické části …víceAbstract:
Marketing research is a process of gathering information with the aim to minimize business risks in decision-making. In the theoretical part of the thesis I am going to attempt to deepen an understanding of the realm of marketing and marketing research. I am going to focus in detail on the individual steps of conducting a marketing research which is going to support me in the process of conducting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jelínková, Klára. Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Moderní aplikace marketingového výzkumu v podnikové praxi
Filip Razím -
Aplikace marketingového výzkumu ve firmě
Jana Majerová -
Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu
Natalia Vyvial -
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová -
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Návrh marketingové komunikace bankovní mobilní aplikace
Jan Večeřa -
Aplikace nových forem marketingu
Filip Coufal -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva