Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci – Ing. Lucie Sekyrová
Ing. Lucie Sekyrová
Bakalářská práce
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Event Marketing - PR tool for the target group of customers and employees
Anotace:
Práce se zabývá především pojmem event marketing, nástrojem komunikačního mixu, který úzce souvisí s pojmy reklama a public relations. Teoreticko-metodologická část se zabývá vymezením a charakteristikou pojmu event marketing, event marketingovou strategií a novodobými modely event marketingu, které se stávají velmi populární. Dále se zaměřuje na typologii a druhy eventů, které jsou podrobně popsány …víceAbstract:
Study deals primarily with the concept of Event Marketing as a tool of Communication Mix relating closely to the concepts of Advertising and Public Relations. The theoretical – methodology part of this study defines and presents characteristics of the Marketing concept, Event Marketing strategy and those current models of Event Marketing which are becoming very popular. It also focuses on typology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xsblk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma