Ing. Lucie Sekyrová

Bakalářská práce

Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci

Event Marketing - PR tool for the target group of customers and employees
Anotace:
Práce se zabývá především pojmem event marketing, nástrojem komunikačního mixu, který úzce souvisí s pojmy reklama a public relations. Teoreticko-metodologická část se zabývá vymezením a charakteristikou pojmu event marketing, event marketingovou strategií a novodobými modely event marketingu, které se stávají velmi populární. Dále se zaměřuje na typologii a druhy eventů, které jsou podrobně popsány …více
Abstract:
Study deals primarily with the concept of Event Marketing as a tool of Communication Mix relating closely to the concepts of Advertising and Public Relations. The theoretical – methodology part of this study defines and presents characteristics of the Marketing concept, Event Marketing strategy and those current models of Event Marketing which are becoming very popular. It also focuses on typology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace