Výchova k mediální gramotnosti formou projektového vyučování jako základ výuky mateřského jazyka na 2. stupni základní školy – Martina SCHALLENBERGEROVÁ
Martina SCHALLENBERGEROVÁ
Master's thesis
Výchova k mediální gramotnosti formou projektového vyučování jako základ výuky mateřského jazyka na 2. stupni základní školy
Education to "media literacy" in the form of project education as the base of education of the mother language at the secondary stage of the basic school.
Abstract:
Tématem diplomové práce je výchova k mediální gramotnosti. Jedná se o společný projekt navazující na diplomovou práci, jejímž tématem je výchova ke komunikačním kompetencím. Základní principy, ze kterých práce vychází, jsou pragmatická pedagogika a projektové vyučování. První část práce je zaměřena teoreticky. Náplní této části je pojednání o problému mediální výchova. Druhá část diplomové práce se …moreAbstract:
The theme of the diploma work is the education to media literacy. It concerns the common project linking to diploma work which theme is education to communication competency. Basic principles the work is based on are pragmatic pedagogy and project education. First part of the work is focusing on theory. The content of this work is dealing with the problem of media education. Second part of the diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2007
Accessible from:: 23. 4. 2007
Identifier:
4277
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. Daniel Bína, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHALLENBERGEROVÁ, Martina. \textit{Výchova k mediální gramotnosti formou projektového vyučování jako základ výuky mateřského jazyka na 2. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2007. Available from: https://theses.cz/id/fo7opr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHALLENBERGEROVÁ, Martina. Výchova k mediální gramotnosti formou projektového vyučování jako základ výuky mateřského jazyka na 2. stupni základní školy. Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2007 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / ČJ-OV/ZŠ,
Theses on a related topic
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
Cesta za tajemstvím - projektové vyučování na prvním stupni základní školy
Ivana Šindelářová -
Projektové vyučování pro průřezové téma Člověk a životní prostředí pro střední pedagogické školy
Karolina Štajnerová -
Vyučování vybraných lidových tradic na základní škole za pomocí projektového vyučování.
Renata DOKOUPILOVÁ -
Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální
Lucie Šťastná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights