Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up – Bc. Sarah Al Kirbiová
Bc. Sarah Al Kirbiová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
Proposal of marketing strategy for selected start-up
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým návrhem a návrhem online propagace pro start-upový projekt. Hlavním cílem je zvýšení povědomí o službě a navýšení počtu uživatelů. Teoretická část je zaměřena vysvětlení pojmů týkajících se sestavováním marketingových strategií. Praktická část se zabývá představením vybraného start-upu. Z dotazníkového šetření a pomocí marketingových analýz byly doporučeny postupy …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on marketing proposal and online promotion design for a start-up project. The main goal is to increase awareness of the service and increase the number of users. The theoretical part is focused on explaining the concepts related to the compilation of marketing strategies. The practical part deals with the introduction of a selected start-up. From the questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/hpzns/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AL KIRBIOVÁ, Sarah. \textit{Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/foj9qw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová