Tomáš Kůrka

Master's thesis

Marketingový plán pro začínající digitální agenturu

Marketing plan for a new digital agency
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro začínající digitální agenturu. Práce je členěna celkem na tři části, a to na část teoretickou, metodickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako jsou marketing a marketingový plán, dále je vymezena struktura marketingového plánu či způsob jeho realizace a je blíže popsán proces tvorby jeho dílčích kapitol. Metodická …more
Abstract:
The master thesis concentrates on creating a marketing plan for a new digital agency. The thesis is divided into three main parts: theoretical, methodological and practical. The theoretical part defines terms such as marketing and marketing plan, further describes the structure of the marketing plan or the method of its realisation and further describes the process of creating its individual chapters …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2024
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Ivana Svobodová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91775