Komparace marketingu české a slovenské fotbalové ligy – Mgr. Pavel Ryšánek
Mgr. Pavel Ryšánek
Bachelor's thesis
Komparace marketingu české a slovenské fotbalové ligy
Marketing Comparison of Czech and Slovak Football League
Abstract:
V této bakalářské práci jsem se zabýval představením a porovnáním, z hlediska marketingu nejvyšších fotbalových soutěží v České republice – Gambrinus ligy a na Slovensku – Corgoň ligy. Tyto soutěže jsem analyzoval z pohledu jejich vzniku, organizační struktury a především jejich obchodních aktivit k zajištění chodu soutěže.Abstract:
The bachelor thesis I I dealt with performance and comparing, in terms of marketing the highest football competition in Czech republic - Gambrinus league and the Slovak republic - Corgon league. These competitions I analyzed in terms from their formation to the present day, their organization structure and particularly their business activities to ensure the functioning of the competition.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xmfwp/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pruša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Management sportovní organizace
Jaroslav Volmut -
Management sportovní akce - tenisový turnaj Czech Open v Prostějově
Martin Kyša -
Management vybrané sportovní akce
Martin Juránek -
Management sportovní organizace
Jakub Kotlan -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management sportovní akce – Regionální hry Speciální olympiády v Brně
Jan Kreutzer -
Management sportovní akce - taneční soutěž "O pohár starosty města Uherské Hradiště"
Tomáš Smutný -
Marketing sociálních sítí v Gambrinus lize – komparace využívání sociálních sítí jednotlivými kluby
Vladimír Šmíro