Komparace marketingu české a slovenské fotbalové ligy – Mgr. Pavel Ryšánek
Mgr. Pavel Ryšánek
Bakalářská práce
Komparace marketingu české a slovenské fotbalové ligy
Marketing Comparison of Czech and Slovak Football League
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se zabýval představením a porovnáním, z hlediska marketingu nejvyšších fotbalových soutěží v České republice – Gambrinus ligy a na Slovensku – Corgoň ligy. Tyto soutěže jsem analyzoval z pohledu jejich vzniku, organizační struktury a především jejich obchodních aktivit k zajištění chodu soutěže.Abstract:
The bachelor thesis I I dealt with performance and comparing, in terms of marketing the highest football competition in Czech republic - Gambrinus league and the Slovak republic - Corgon league. These competitions I analyzed in terms from their formation to the present day, their organization structure and particularly their business activities to ensure the functioning of the competition.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xmfwp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Management sportovní organizace
Jaroslav Volmut -
Management sportovní akce - tenisový turnaj Czech Open v Prostějově
Martin Kyša -
Management vybrané sportovní akce
Martin Juránek -
Management sportovní organizace
Jakub Kotlan -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management sportovní akce – Regionální hry Speciální olympiády v Brně
Jan Kreutzer -
Management sportovní akce - taneční soutěž "O pohár starosty města Uherské Hradiště"
Tomáš Smutný -
Marketing sociálních sítí v Gambrinus lize – komparace využívání sociálních sítí jednotlivými kluby
Vladimír Šmíro