Bc. Bára Kubíčková
Master's thesis
Komunikace Moment Česká republika o.p.s.
Communication of Moment Czech republic o.p.s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá povědomím o konkrétní značce secondhandů s názvem Moment Česká republika, o.p.s. Cílem práce je zjistit, jaká je obeznámenost veřejnosti o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. v kontinuitě s problematikou současné formy komunikace. Teoretická část se zabývá nestátním neziskovým sektorem, nestátními neziskovými organizacemi a jejich typologií, vymezením pojmů …moreAbstract:
The diploma thesis follows up an awareness of a brand of second hands called Moment Česká republika, o.p.s. The aim of the thesis is to find out what is the level of familiarity with the organization Moment Česká republika, o.p.s. in connection with the issue of the current form of communication. The theoretical part deals with the non-governmental non-profit sector, its organizations and their typology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubíčková, Bára. Komunikace Moment Česká republika o.p.s.. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Neziskový sektor a jeho přínos pro rozvoj místní komunity a obce
Zuzana Jindřichová -
Analýza finančních zdrojů pro neziskový sektor na příkladě organizace Sociální agentura
Hana SOUKUPOVÁ -
Spolky a neziskový sektor v Československu 1945 - 1948 (1951)
Jana Kasíková -
Vizuálně komunikační koncept vlastního projektu
Matěj Novák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)
Barbora Krešne -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák