Komunikace Moment Česká republika o.p.s. – Bc. Bára Kubíčková
Bc. Bára Kubíčková
Diplomová práce
Komunikace Moment Česká republika o.p.s.
Communication of Moment Czech republic o.p.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá povědomím o konkrétní značce secondhandů s názvem Moment Česká republika, o.p.s. Cílem práce je zjistit, jaká je obeznámenost veřejnosti o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. v kontinuitě s problematikou současné formy komunikace. Teoretická část se zabývá nestátním neziskovým sektorem, nestátními neziskovými organizacemi a jejich typologií, vymezením pojmů …víceAbstract:
The diploma thesis follows up an awareness of a brand of second hands called Moment Česká republika, o.p.s. The aim of the thesis is to find out what is the level of familiarity with the organization Moment Česká republika, o.p.s. in connection with the issue of the current form of communication. The theoretical part deals with the non-governmental non-profit sector, its organizations and their typology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubíčková, Bára. Komunikace Moment Česká republika o.p.s.. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neziskový sektor a jeho přínos pro rozvoj místní komunity a obce
Zuzana Jindřichová -
Analýza finančních zdrojů pro neziskový sektor na příkladě organizace Sociální agentura
Hana SOUKUPOVÁ -
Spolky a neziskový sektor v Československu 1945 - 1948 (1951)
Jana Kasíková -
Vizuálně komunikační koncept vlastního projektu
Matěj Novák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)
Barbora Krešne