Bc. Vendula Konvičková

Diplomová práce

Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Perception of Radio Advertising by Secondary School Students
Anotace:
Diplomová práce na téma ?Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže? se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií, současnou situací na rozhlasovém trhu v České republice a také nám přibližuje toto médium jako součást komunikačního mixu. Dále nám popisuje reklamní rozhlasový spot, jeho tvorbu, rozebírá jej po jazykové a hudební stránce, vysvětluje frekvenci …více
Abstract:
The thesis with the theme ?Perception of Radio Advertising by Secondary School Students? in the theoretical part deals with the definition of the term radio, its history, current situation on the radio market in the Czech Republic and also gives a closer look at the medium as a part of the communication mix. Furthermore, it describes the radio advertising spot, its creation, it is analysed on the language …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konvičková, Vendula. Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe