Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže – Bc. Vendula Konvičková
Bc. Vendula Konvičková
Diplomová práce
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Perception of Radio Advertising by Secondary School Students
Anotace:
Diplomová práce na téma ?Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže? se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií, současnou situací na rozhlasovém trhu v České republice a také nám přibližuje toto médium jako součást komunikačního mixu. Dále nám popisuje reklamní rozhlasový spot, jeho tvorbu, rozebírá jej po jazykové a hudební stránce, vysvětluje frekvenci …víceAbstract:
The thesis with the theme ?Perception of Radio Advertising by Secondary School Students? in the theoretical part deals with the definition of the term radio, its history, current situation on the radio market in the Czech Republic and also gives a closer look at the medium as a part of the communication mix. Furthermore, it describes the radio advertising spot, its creation, it is analysed on the language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konvičková, Vendula. Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula KONVIČKOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová