Elektronické systémy řízení jízdní stability vozidla s elektrickým pohonem IWD – Tomáš Mrověc
Tomáš Mrověc
Doctoral thesis
Elektronické systémy řízení jízdní stability vozidla s elektrickým pohonem IWD
Electronics Systems of Driving Stability Control for IWD Electrical Vehicles
Anotácia:
Podstatou této disertační práce je výzkum řídicích algoritmů nadřazeného řídicího systému pro reálné vozidlo s pohonem IWD. Hlavním cílem práce je vývoj elektronické řídicí jednotky a vývoj algoritmů elektronických systémů jízdní stability vozidla. Výsledky simulací jízdy vozidla v prostředí MATLAB/Simulink jsou základem pro vývoj řídicích algoritmů. Dále zahrnuje podíl na realizaci vozidla s pohonem …viacAbstract:
This doctoral thesis deals with control algorithms of the superior control unit for real electric vehicle with IWD. The main objective is development of electronic control unit and control algorithms of driving stability systems. Development of control algorithms are based on the simulation results of the vehicle drive in MATLAB/Simulink. Additionally this thesis includes a part on construction of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/116765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 12. 2016
- Vedúci: Petr Chlebiš
- Oponent: Petr Palacký, David Slivka, Pavel Vorel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MROVĚC, Tomáš. \textit{Elektronické systémy řízení jízdní stability vozidla s elektrickým pohonem IWD}. Online. Dizertačná práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/foy2r1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyDoctoral programme / odbor:
Elektrotechnika / Elektronika
Práce na příbuzné téma
-
Tepelný model synchronního motoru s permanentními magnety s přímým připojením na síť
Jakub Súkeník -
Synchronní motor s permanentními magnety a zvýšenou odolností proti poruchám
Dávid Vaško -
Laboratorní stanoviště s lineárním synchronním motorem s permanentními magnety
Michal Jelínek -
Návrh synchronního motoru s vnějším rotorem a s permanentními magnety
Juraj Dudáš -
Řízení synchronního motoru s permanentními magnety s ohledem na jednoduchost realizace
Ondřej Vybíral -
Identifikace parametrů synchronního motoru s permanentními magnety
Ivo Veselý -
Demonstrační úlohy se synchronním motorem s permanentními magnety
Andrii Zhulinskyi -
Vektorové řízení synchronního motoru s budícím vinutím s využitím moderního DSP
Martin Soukup