Martina Krčilová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etickou stránkou reklam v České republice. Cílem práce je zjištění postojů široké veřejnosti vůči vybraným reklamám z kampaní Rodinného pivovaru Bernard z Humpolce. Dílčím cílem je určení stanoviska k etičnosti v reklamách a znalosti organizací spojených s regulací reklamy. V teoretické části jsou za pomoci literatury v tištěné nebo elektronické podobě vysvětleny základní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with ethical aspects in advertising in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out the attitudes of the general public towards chosen ads from campaigns by Family brewery Bernard from Humpolec. The subsidiary aim of the thesis is to determine the attitude towards ethics in ads and the level of knowledge of organizations dealing with advertising regulations.The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová
Název
Vložil
Vloženo
Práva