Využití event marketingu ve vybrané organizaci – Petra Baronová
Petra Baronová
Bachelor's thesis
Využití event marketingu ve vybrané organizaci
Use of event marketing in selected organization
Abstract:
Cílem práce bude prostřednictvím dostupných metod zkoumání zhodnotit využití event marketingu ve vybrané organizaci. V teoretické části budou vylíčeny hlavní východiska dané problematiky. V praktické části bude provedena komparace dvou cyklů workshopů realizovaných ve dvou obdobích s definováním klíčových faktorů ovlivňujících obsazenost tohoto typu eventu. Nakonec budou formulovány doporučení pro …moreAbstract:
The aim of the work will be to evaluate the use of event marketing in a selected organization through available research methods. The theoretical part will describe the main starting points of the issue. In the practical part, a comparison of two cycles of workshops carried out in two periods will be performed with the definition of key factors influencing the occupancy of this type of event. Finally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/wuulq/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková
- Reader: Ing. Tomáš Pražák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARONOVÁ, Petra. \textit{Využití event marketingu ve vybrané organizaci}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/foztso/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová -
Role event marketingu v komunikačním mixu organizace
Dagmar Zweschperová -
Globální teroristické organizace: komparace vzniku a působení al-Káidy a Islámského státu
Kateřina Čížková -
Komparace organizace a působnosti Policie České republiky a Policie Slovenské republiky
Martina Benátová -
Globální teroristické organizace: komparace Al Kaidy a Islámského státu
Vojtěch KOCEK -
Organizace a obsah sociálního vzdělávání na Ukrajině ( komparace s ČR )
Marie HLOUŠKOVÁ -
Organizace a obsah sociálního vzdělávání na Ukrajině(komparace s ČR)
Marie HLOUŠKOVÁ -
Organizace a obsah speciálního vzdělávání na Ukrajině (komparace s ČR)
Marie HLOUŠKOVÁ