Petra Baronová

Bachelor's thesis

Využití event marketingu ve vybrané organizaci

Use of event marketing in selected organization
Abstract:
Cílem práce bude prostřednictvím dostupných metod zkoumání zhodnotit využití event marketingu ve vybrané organizaci. V teoretické části budou vylíčeny hlavní východiska dané problematiky. V praktické části bude provedena komparace dvou cyklů workshopů realizovaných ve dvou obdobích s definováním klíčových faktorů ovlivňujících obsazenost tohoto typu eventu. Nakonec budou formulovány doporučení pro …more
Abstract:
The aim of the work will be to evaluate the use of event marketing in a selected organization through available research methods. The theoretical part will describe the main starting points of the issue. In the practical part, a comparison of two cycles of workshops carried out in two periods will be performed with the definition of key factors influencing the occupancy of this type of event. Finally …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková
  • Reader: Ing. Tomáš Pražák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné