Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda) – Mgr. Gabriela Makovičková
Mgr. Gabriela Makovičková
Diplomová práce
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)
Pupil's concept of certain terms - thematic unit inanimate nature (minerals, rock and soil)
Anotace:
Diplomová práce studuje žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku Půda horniny, nerosty. Toto pojetí bylo zkoumáno u žáků 2. – 5. ročníku základní školy. Jako výzkumná metoda byl použit didaktický test doplněný o dětskou kresbu.Abstract:
Diploma thesis studies the pupil's conception of selected concepts of thematic unit Soil, minerals, rocks. This conception was investigated on primary school from second to fifth graders. The educational test and children's drawing were used as the basic research method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/esa6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Iva Frýzová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Využití eye-trackingu pro zmapování vztahu metakognitivní rozvinutosti žáka s jeho schopností řešit matematické problémy.
Karolína MENČÍKOVÁ -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tématického celku rostliny
Pavla Svobodová -
Využití metod dramatické výchovy v tematickém okruhu Lidé a čas vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Magdaléna MARKOVÁ -
Holokaust a česko-německý konflikt v učebnicích společenských věd a dějepisu pro ZŠ a víceletá gymnázia
Jan ŠÍPOŠ -
Interdisciplinární vztahy vzdělávací oblasti matematika a její aplikace a vzdělávací oblasti člověk a příroda
Kateřina JANÁKOVÁ -
Tvorba digitálních učebních materiálů pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět se zaměřením na procvičení učiva 4. a 5. ročníku ZŠ
Luboš KUČERA