Bc. Jonáš Pelikán
Bachelor's thesis
Mediální trh v ČR v období ekonomick krize
Media market in the Czech Republic in period of financial crisis
Abstract:
Cílem této práce bylo srozumitelně popsat česká média, a to jak je zasáhla ekonomická krize. Svět médií je zcela unikátní a nesmírně zajímavý a je nejdůležitějším a nejsnadnějším prostředkem pro marketingovou komunikaci. Čehokoli, kdykoli, jakkoli. Je obrovský, pestrý, stále se vyvíjející a plný nových technologií. Ekonomická krize zasáhla český mediální trh silně a z jejích následků se všechna média …moreAbstract:
The work concentrates on a straightforward description of the Czech mass media and how they have been hit by the economic crisis. The world of mass media is absolutely unique and enormously interesting and represents the most significant and easiest means for the marketing communication of anything, any time and in any way. It is huge, various, ceaselessly developing and full of new technologies. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xip00/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication