Mediální trh v ČR v období ekonomick krize – Bc. Jonáš Pelikán
Bc. Jonáš Pelikán
Bachelor's thesis
Mediální trh v ČR v období ekonomick krize
Media market in the Czech Republic in period of financial crisis
Anotácia:
Cílem této práce bylo srozumitelně popsat česká média, a to jak je zasáhla ekonomická krize. Svět médií je zcela unikátní a nesmírně zajímavý a je nejdůležitějším a nejsnadnějším prostředkem pro marketingovou komunikaci. Čehokoli, kdykoli, jakkoli. Je obrovský, pestrý, stále se vyvíjející a plný nových technologií. Ekonomická krize zasáhla český mediální trh silně a z jejích následků se všechna média …viacAbstract:
The work concentrates on a straightforward description of the Czech mass media and how they have been hit by the economic crisis. The world of mass media is absolutely unique and enormously interesting and represents the most significant and easiest means for the marketing communication of anything, any time and in any way. It is huge, various, ceaselessly developing and full of new technologies. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xip00/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication