David Helma
Bakalářská práce
Sponzoring ve sportovním odvětví
Sponsorship in the Sports Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat sportovní sponzoring ve fotbalových klubech v České republice. Práce se zaměřuje na všechny fotbalové kluby, které hrály v sezóně 2013/2014 Fotbalovou národní ligu. V teoretické části jsou obecně definovány a přiblíženy cíle a druhy sponzoringu. V dalších kapitolách se zaměřuje na sportovní sponzoring, a to od jeho počátku, přes cíle a druhy až po nejdůležitější …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor's thesis is to analyse the sponsorship of football clubs in the Czech Republic. The analysis includes all football clubs that were playing the National Football League in the season 2013/2014. The work in its theoretical part focuses on general definitions, goals and types of sponsorship. In following chapters it is focused on sponsorship in sport from its beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44598
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Pavel Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44598
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Globalizace a sport
Tomáš Holý -
Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Hana Dlouhá -
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Dominik Jírovec -
Sponzoring fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice
Matěj Bohůnek -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Financování sportu ve Zlínském kraji v období 2018–2022 se zaměřením na fotbalové kluby
Zdeněk Moravanský -
Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu
Dominika Vašendová -
Tradition als Kampfbegriff im deutschen Fußballdiskurs
Patrik Mašlej