Matěj Bohůnek

Bakalářská práce

Sponzoring fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice

Sponsorship of SK Slavia České Budějovice football club
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl odhalit roli sponzoringu u neprofesionálního regionálního fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice. Terénní šetření zkoumá fanoušky klubu a jejich vnímání sponzorů a zároveň sponzory společně s jejich motivací, která je vedla ke spolupráci s klubem. Poznatky získané na základě této práce je možné využít pro zlepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.
Abstract:
This bachelor thesis reveals the role of sponsoring of non-professional regional football club SK Slavia České Budějovice. Field research examines the fans of the club and their perception of sponsors as well as the sponsor's motivation which made them cooperate with this club. Obtained results based on this research could be used for improving cooperatition between the club and its sponsors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Miloš Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60730