Kristýna KUDLOVÁ

Diplomová práce

Materiálně didaktické prostředky ve výuce na prvním stupni základní školy na počátku 21. století - Inspirační pomůcka pro tvorbu projektů na 1. st. ZŠ

The materially-didaktic tools in education in the primary school at the beginning of 21. century - The inspiratory facilitation for production of projects in the primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o postavení materiálně didaktických prostředků, zejména v teoriích obecných a předmětových didaktik, využití běžných i moderních pomůcek, zejména didaktické technice ve výukách a při projektech na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena do několika kapitol. První kapitola je věnována teoretickému pojetí materiálně didaktických prostředků a jejich postavení v edukačním …více
Abstract:
This thesis focuses on the significance of material and didactic teaching elements, particularly on the level of theories of general and subject didactical methods and on the use of conventional and modern tools, particularly during didactical and teaching techniques and projects done in primary schools. This thesis is divided into several chapters. The first chapter focuses on the theoretical concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUDLOVÁ, Kristýna. Materiálně didaktické prostředky ve výuce na prvním stupni základní školy na počátku 21. století - Inspirační pomůcka pro tvorbu projektů na 1. st. ZŠ. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta