Vztah sociální ekonomiky a sociálního marketingu – Bc. Šárka Baštová
Bc. Šárka Baštová
Master's thesis
Vztah sociální ekonomiky a sociálního marketingu
Social Economics and Social Marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vztahem sociální ekonomiky a sociálního marketingu. Jedná se o propojení obou koncepcí na základě vyhodnocení výzkumných otázek. Teoretická část charakterizuje oba koncepty – sociální ekonomiku a sociální marketing, seznamuje s jejich východisky, příbuznými koncepty, oblastí zájmu, propojením obou koncepcí. Významnou částí diplomové práce je výzkumné šetření, které bylo uskutečněno …viacAbstract:
Diploma thesis deals with the relation of social economy and social marketing. It is based on linking both conceptions according to results of the realised survey. The theoretical part deals with both concepts - social economy and social marketing. This part describes the approaches to both concepts, related concepts to them, areas of interest, linking two concepts. An important part of the thesis …viacKľúčové slová
Ekonomika služeb fundraising a vícezdrojové financování handicapované skupiny chráněná pracovní místa masová komunikace nová média neziskovost sociální integrace sociální marketingové kampaně sociální podnikání sponzoři a dárci veřejná prospěšnost znevýhodněné skupiny vztahy s veřejností. Economy of services fundraising and multi-source funding disabled people jobs for disabled people mass communication new media non-profitability social integration social marketing campaign social business sponsors public utility handicapped group of people public relations.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z3s7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró