Rebecca Andrýsková

Bakalářská práce

Efektivita inzerce v módních časopisech

The eEfectiveness of Advertising in Fashion Magazines
Anotace:
Prvá časť bakalárskej práce sa venuje teórii reklamy, jej histórii a vývoji vo svete a u nás. Po teoretickej časti nasleduje praktická časť práce, v rámci ktorej boli vykonané individuálne rozhovory so 16 participantmi, ktorí reprezentujú cieľovú skupinu troch módnych časopisov použitých vo výskume.
Abstract:
First part of the thesis is dedicated is theory of advertising, its history and development worldwide and local scale. The theoretical part of the thesis is followed by the practical part, in which individual interviews have been conducted with 16 participants who represent the target group of the three fashion magazines used in the research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Andrýsková, Rebecca. Efektivita inzerce v módních časopisech. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma