Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest – Tereza Uhlířová
Tereza Uhlířová
Master's thesis
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Analysis of change customer satisfaction measurement in the company AmRest
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické zkušenosti a zákaznické spokojenosti. Teoretická část mapuje a shrnuje základní pojmy a informace z literárních zdrojů týkajících se tématu spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou využity teoretické poznatky a zmapovány interní zdroje společnosti AmRest s cílem zhodnocení nového systému na monitorování a řízení zákaznické spokojenosti.Abstract:
The diploma thesis focuses on the topic of customer experience and customer satisfaction. The theoretical part summarizes concepts and information from literary sources connected with the topic of customer satisfaction as theory of customer experience pyyramid or Kano model of customer satisfaction. The practical part explores the theoretical knowledge and maps AmRest company's internal resources to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74696
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2018
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74696
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Lucie Svíčková -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič