Tereza Uhlířová

Master's thesis

Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest

Analysis of change customer satisfaction measurement in the company AmRest
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické zkušenosti a zákaznické spokojenosti. Teoretická část mapuje a shrnuje základní pojmy a informace z literárních zdrojů týkajících se tématu spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou využity teoretické poznatky a zmapovány interní zdroje společnosti AmRest s cílem zhodnocení nového systému na monitorování a řízení zákaznické spokojenosti.
Abstract:
The diploma thesis focuses on the topic of customer experience and customer satisfaction. The theoretical part summarizes concepts and information from literary sources connected with the topic of customer satisfaction as theory of customer experience pyyramid or Kano model of customer satisfaction. The practical part explores the theoretical knowledge and maps AmRest company's internal resources to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2018
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74696