Marketingová strategie společnosti Inditex na českém trhu – Ksenia Stanchulyak
Ksenia Stanchulyak
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Inditex na českém trhu
Inditex's marketing strategy on the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné marketingové strategie společnosti Inditex a prozkoumat, jestli je aplikovaná na českém trhu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů marketingová strategie, mikro a makroprostředí podniku, seznamuje čtenáře s různými druhy marketingových strategií. Dále se práce zaměřuje na problematiku využívaní marketingu ve sféře mody a vysvětlení pojmů …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of Inditex and to examine whether it is applied on the Czech market. The theoretical part deals with explaining of the concept of marketing strategy, micro and macro environment of the company, introduces to the the reader different types of marketing strategies. Furthermore, the thesis focuses on the use of marketing in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
A Pricing Strategy for the Pharmaceutical Industry by Using Price Discrimination
Emilia Isabella Immonen -
Trend slow fashion a aplikace jeho principů v produkci české autorské značky
Zlata Ruttkayová