Postoje studentů gymnázia k současné pravopisné normě – Mgr. et Mgr. Kateřina Helisová
Mgr. et Mgr. Kateřina Helisová
Bachelor's thesis
Postoje studentů gymnázia k současné pravopisné normě
The attitudes of grammar school students towards current czech orthographic standard
Anotácia:
Cílem práce je popsat postoj studentů gymnázia k současné pravopisné normě. Teoretická část je rozdělena na dva oddíly: v prvním je vymezena základní terminologie související se zkoumanou problematikou – jazykový úzus, norma, kodifikace, dialekt; druhý oddíl je zaměřen na problematiku pravopisu, zejména na poslední pravopisnou reformu z roku 1993 a diskuzi, kterou vyvolala, na návrh radikální úpravy …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the attitudes of grammar school students towards current czech orthographic standard. The theoretic part is divided into the two parts: first part deals with basic terminology of issues examined - codification, standard and dialect; second part deals with the czech orthographic standard, modification of ortographical rules in 1993, discussion about its changes, project …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rxigw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
- Vedúci: PhDr. Jarmila Vojtová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Současné postoje učitelů středních škol k české pravopisné normě
Vendula Rodová -
Diskuse k pravopisné reformě z roku 1993
Petra Slámová -
Frekvence a pravopisná adaptace apelativ cizího původu v českých publicistických textech z let 1995 až 2018
Michal ZYCH -
Současné postoje uživatelů z oblasti slezských nářečí k české pravopisné normě
Jana Jeckelová -
Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing
Natálie Krejčířová -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Petra Chaloupková -
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková