Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení – David RAAB
David RAAB
Bakalářská práce
Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení
Marketing mix of floorball club FBC Frydek - Mistek and suggestions for ist improvement
Anotace:
Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky a členy klubu za účelem zjištěním názorů na současný mix. Zformulování návrhů na vylepšení marketingových aktivit a celkové image klubu. Práce má zároveň sloužit jako případová studie a podpůrný materiál k vysvětlení funkce marketingového mixu. Součástí práce je také pedagogický výzkum dvou skupin žáků, který je obsažen …víceAbstract:
Objectives: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communicating with fans and club members for the purpose of finding views on the current mix. Formulate proposals to improve marketing activities and the overall image of the club. Work should also serve as a case study and supporting material to explain the function of the marketing mix. The work also includes educational research two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAAB, David. Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová