David RAAB

Bachelor's thesis

Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení

Marketing mix of floorball club FBC Frydek - Mistek and suggestions for ist improvement
Abstract:
Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky a členy klubu za účelem zjištěním názorů na současný mix. Zformulování návrhů na vylepšení marketingových aktivit a celkové image klubu. Práce má zároveň sloužit jako případová studie a podpůrný materiál k vysvětlení funkce marketingového mixu. Součástí práce je také pedagogický výzkum dvou skupin žáků, který je obsažen …more
Abstract:
Objectives: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communicating with fans and club members for the purpose of finding views on the current mix. Formulate proposals to improve marketing activities and the overall image of the club. Work should also serve as a case study and supporting material to explain the function of the marketing mix. The work also includes educational research two …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2017
  • Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RAAB, David. Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta