Výtvarná řada zaměřená na budování mezipředmětových vztahů – Dorota KARLÍKOVÁ
Dorota KARLÍKOVÁ
Diplomová práce
Výtvarná řada zaměřená na budování mezipředmětových vztahů
metoda CLIL ve výtvarné řadě na 1. stupni ZŠ
Series of creative lessons focussed on building cross-curricular connections
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na integraci anglického jazyka do hodin výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy, a to prostřednictvím výtvarné řady a metody CLIL. Teoretická část se zabývá současným pojetím výuky anglického jazyka a výtvarné výchovy se základem v RVP ZV, popisuje některé směry a metody uplatňující se v těchto oblastech, a v neposlední řadě nastiňuje východiska konstruktivního …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the integration of the English language into art classes at the primary school level, through the use of an art project and the CLIL method. The theoretical part deals with the current approach to teaching English and art education based on the RVP ZV, describes some trends and methods applied in these areas, and outlines the basis for constructive teaching. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Monika Dokoupilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLÍKOVÁ, Dorota. Výtvarná řada zaměřená na budování mezipředmětových vztahů. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Metoda CLIL ve výuce tématu první pomoci a německého jazyka na 2. stupni základní školy
Monika JUNGVIRTHOVÁ -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Young learners and CLIL as a teaching method
Nikola VACÍKOVÁ -
Vliv ICT na rozvoj kompetence k učení žáků SOŠ v hodinách ZSV vedených metodou CLIL
Vladimíra Froldová -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
CLIL oder Tschechisch integrativ am Beispiel einer ausgewählten österreichischen Schule
Vilma Nasadilová Biskupová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2023