Pro hru Minecraft vytvořte plugin umožňující časování a limitování herních příkazů – Jakub Kolář
Jakub Kolář
Bachelor's thesis
Pro hru Minecraft vytvořte plugin umožňující časování a limitování herních příkazů
For game Minecraft create a plugin allowing timing and limiting ingame commands
Abstract:
Práce je zaměřena na svět počítačových her a postavení hry Minecraft v tomto světě. Pomocí analýzy jednotlivých možností v této hře samotné a dále také v serverovém softwaru pro tuto určen, se práce snaží nalézt nejčastější problémy, se kterými se uživatelé mohou setkat na straně hráče i na straně správce serveru. K těmto problémům je postupně hledáno řešení. K problému, který nebylo možné vyřešit …moreAbstract:
Thesis is focused on the world of computer games and status of game Minecraft in this world. By analyzing the different options in the game itself and also in the server software for this game, thesis is trying to find the most common problems that users may encounter. For these problems are gradually finding solutions. For problem that could not be solved by analysis, was necessary to design and create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36901
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: Rudolf Pecinovský
- Reader: Zbyněk Šlajchrt
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Čisté objektově orientované programování.
Hana Křížová -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Objektově orientovaný přístup k programování v jazyce ANSI C
Jakub Štulíř -
Automatizace testovacích sekvencí na bázi grafické prezentace a objektově orientovaného programování
Patrik Děcký -
Návrh aplikace pomocí objektově orientovaného programování v MATLAB
Jan Vlček -
Návrhové vzory v objektově orientovaném a funkcionálním programování a jejich integrace
Martin Maděra -
Software pro podporu výuky objektově orientovaného programování
Pavel Bory