Bc. Adéla Tomečková

Master's thesis

Marketingová strategie, obnova a využití Korunní pevnůstky v Olomouci

Marketing strategy, regeneration and usage of The Korunní pevnůstka in Olomouc
Abstract:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl konkretizovat současné postavení Korunní pevnůstky vzhledem k jejímu plánovanému využití jako volnočasového centra Olomouce. Proto se práce zabývá navržením marketingové strategie pro plánované využití prostoru bývalé bastionové pevnosti, jež je unikátní lokalitou nabízející se využívání veřejností. Práce vychází ze vzájemného vztahu památkové péče, obnovy …more
Abstract:
The aim of the thesis is to specify the current position of fortress Korunní pevnůstka in respect to its prospective utilization as leisure-time centre in Olomouc. Consequently the thesis deals with the concept of marketing strategy for the planned usage of the former bastion fortress. It is a unique location for public utilization. The thesis relates from the correlation of monument preservation, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Reader: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta