Bc. Adéla Tomečková

Diplomová práce

Marketingová strategie, obnova a využití Korunní pevnůstky v Olomouci

Marketing strategy, regeneration and usage of The Korunní pevnůstka in Olomouc
Anotace:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl konkretizovat současné postavení Korunní pevnůstky vzhledem k jejímu plánovanému využití jako volnočasového centra Olomouce. Proto se práce zabývá navržením marketingové strategie pro plánované využití prostoru bývalé bastionové pevnosti, jež je unikátní lokalitou nabízející se využívání veřejností. Práce vychází ze vzájemného vztahu památkové péče, obnovy …více
Abstract:
The aim of the thesis is to specify the current position of fortress Korunní pevnůstka in respect to its prospective utilization as leisure-time centre in Olomouc. Consequently the thesis deals with the concept of marketing strategy for the planned usage of the former bastion fortress. It is a unique location for public utilization. The thesis relates from the correlation of monument preservation, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře