Analýza cenové politiky u stavebních materiálů ve firmě K-Building CB, a. s. a návrh její inovace – Bc. Eliška Hermanová
Bc. Eliška Hermanová
Bakalářská práce
Analýza cenové politiky u stavebních materiálů ve firmě K-Building CB, a. s. a návrh její inovace
Anotace:
Práce se skládá ze dvou hlavních částí. Tou první je teoretická část, která seznamuje se základní problematikou cenové politiky firmy za použití odborné literatury. Praktická část vede k naplnění předem stanoveného cíle, tedy k analýze cenové politiky ve zvolené firmě a na základě jejího vyhodnocení k návrhu inovace cenové strategie u stavebních materiálů. Nejprve se věnuje společnosti K-Building CB …víceAbstract:
The work consists of two main parts. The first is the theoretical part, which introduces the fundamentals of the pricing policy of firms using the scientific literature. The practical part will be led to meet a predetermined goal of the analysis of pricing policies in the selected firm and based on its evaluation of the proposition of innovation pricing strategies for building materials. First, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dsz55/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERMANOVÁ, Eliška. \textit{Analýza cenové politiky u stavebních materiálů ve firmě K-Building CB, a. s. a návrh její inovace}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fqujq1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie firmy
Petr Bartes -
Cenová strategie firmy
Tomáš Černý -
Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí
Jiří Pacák -
Strategie vybrané firmy na českém trhu
Marek Šorm -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Cenové obchodní strategie českých firem v oděvním průmyslu v souvislosti s brandingem
Salvátor Soška -
The impact of electricity price on economic inflation in Azerbaijan
Gulnisa Nazarova