Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB – Václav Matějka
Václav Matějka
Diplomová práce
Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Comparison of Air Bank's and ČSOB's Marketing Communication
Anotace:
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto …víceAbstract:
After 2010, several low-cost banks were founded in the Czech Republic. Thanks to their strategy and customer approach, these banks considerably differed from traditional banks established on the Czech market in the 1990s. Especially in large cities, the new banks quickly gained popularity and started stealing clients from the traditional banks, which have thus seen a severe loss of clients. This diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50077
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec