Václav Matějka

Diplomová práce

Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB

Comparison of Air Bank's and ČSOB's Marketing Communication
Anotace:
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto …více
Abstract:
After 2010, several low-cost banks were founded in the Czech Republic. Thanks to their strategy and customer approach, these banks considerably differed from traditional banks established on the Czech market in the 1990s. Especially in large cities, the new banks quickly gained popularity and started stealing clients from the traditional banks, which have thus seen a severe loss of clients. This diploma …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50077