Customer perceived value in a selected international company – Bc. Kryštof Stemberk
Bc. Kryštof Stemberk
Master's thesis
Customer perceived value in a selected international company
Customer perceived value in a selected international company
Abstract:
The master thesis is focused on the research of both the customer perceived value of the Orion company and the attitude of customers towards sustainability. The first part lays theoretical foundations for the practical part and makes the reader familiar with the key term and, in addition, presents basic information about the company and related issues. The customer perceived value was decomposed into …moreAbstract:
Cílem diplomové práce je ohodnotit hodnotu vnímanou zákazníkem společnosti Orion a zároveň zjistit, jaký postoj zákazníci zaujímají vůči otázce udržitelnosti. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska spojená s tématem a tím pokládá základy pro praktickou část práce. Čtenář se nejprve seznámí s klíčovými pojmy, které jsou nutné k pochopení problematiky. Dále se dozví o samotné firmě a přidružených …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stemberk, Kryštof. Customer perceived value in a selected international company. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
International Management / International Management
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights