Marketingová komunikace biopotravin na českém trhu – Vendula Křišťanová
Vendula Křišťanová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace biopotravin na českém trhu
Marketing communication of organic food in the Czech Republic
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je marketingová komunikace biopotravin na území ČR. Hlavním cílem mé práce je navržení efektivní marketingové komunikace v oblasti biopotravin pro zajištění větší informovanosti spotřebitele o biopotravinách. Dalším cílem je kritické zhodnocení současné marketingové komunikace svazu PRO-BIO. Použité výzkumné otázky zní: „Jaká je marketingová komunikace v oblasti biopotravin …viacAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the marketing communication of organic food in the Czech Republic. The main objective of my thesis is to propose an effective marketing communication in the field of organic food to ensure better consumer awareness of organic food. Another goal is to critically evaluate the current marketing communication of the PRO-BIO association. The used research questions are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89202
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva