Vladana Drvotová
Diplomová práce
Role PR ve vybraných divadlech
Roles of PR in the Czech Theatre Organizations
Anotace:
Diplomová práce představuje a analyzuje poznatky o současném stavu a podobě public relations (PR) vybraných divadelních příspěvkových organizací a subjektů v nestátním neziskovém sektoru v pěti největších českých městech – v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a Olomouci. Jejím hlavním cílem je zjistit, jakou roli zastává PR v těchto organizacích. Zda je vnímáno spíše jako strategický nástroj nebo výkonná …víceAbstract:
The diploma thesis introduces and analyses the findings about the current situation and forms of arts public relations (PR) in selected contributory and nongovernmental non-profit organizations in the five largest Czech cities – Prague, Brno, Ostrava, Pilsen and Olomouc. The main objective was to determine the role of PR in these organizations: whether it is perceived as a strategic management tool …víceKlíčová slova
public relationsKlíčová slova
médiaKlíčová slova
kulturaKlíčová slova
příspěvkové organizaceKlíčová slova
divadelní prostředíKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
marketingová komunikaceKlíčová slova
managementKlíčová slova
neziskové organizace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Vlastimil JEŽEK
- Oponent: Jiří SULŽENKO
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová -
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček