How Can Web Marketing Techniques Bring Value to a Company – Jana Mostýnová
Jana Mostýnová
Diplomová práce
How Can Web Marketing Techniques Bring Value to a Company
Jak mohou web marketingové techniky pomoci firmám
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak české společnosti využívají různé digitální marketingové nástroje a jak tyto souvisí s výsledky firmy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část mapuje digitální prostředí v České republice a vysvětluje různé digitální marketingové techniky. Praktická část v sobě spojuje jak kvantitativní (dotazník) a kvalitativní (rozhovor) výzkum. Praktická …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to find out how Czech companies are using different digital marketing tools and how it links to their results. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part maps the digital environment in the Czech Republic and explains the different digital marketing techniques. The practical part combines both quantitative (questionnaire) and qualitative (interview …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55758
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
English Language Textbooks for Elementary Schools (in the Digital Environment)
Kristýna MACHÁLKOVÁ -
Comics-based Language Teaching in Digital Environment of a Modern Classroom: Cultural awareness projects and activities
Jan Domkář -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
NFC and digital identity in m-banking environment
Agáta Dařbujanová -
International agile teams in digital and virtual environment
Radek Liška -
Web-marketing mix 4S v malé organizaci
Petr Uhlíř -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach
Matúš Kapusta