Jana Mostýnová

Diplomová práce

How Can Web Marketing Techniques Bring Value to a Company

Jak mohou web marketingové techniky pomoci firmám
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak české společnosti využívají různé digitální marketingové nástroje a jak tyto souvisí s výsledky firmy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část mapuje digitální prostředí v České republice a vysvětluje různé digitální marketingové techniky. Praktická část v sobě spojuje jak kvantitativní (dotazník) a kvalitativní (rozhovor) výzkum. Praktická …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to find out how Czech companies are using different digital marketing tools and how it links to their results. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part maps the digital environment in the Czech Republic and explains the different digital marketing techniques. The practical part combines both quantitative (questionnaire) and qualitative (interview …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55758