Využití nástrojů marketingového mixu – Richard Nesvačil
Richard Nesvačil
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu
Anotace:
Cílem práce je zmapovat využití složek marketingového mixu ve firmě ADW AGRO s.r.o. a zjistit, jaké jsou charakteristiky odběratelů, jaké mají chování a následně tento poznatek konfrontovat se současným stavem. Práce má za cíl popsat tyto složky a zjistit, jak je používají ve firmě a při zjištění nedostatků podat návrh na jejich lepší využití. Cílem je tedy poskytnout možné využití složek marketingového …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is to map the application of marketing mix elements in the company of ADW AGRO Ltd. , to find out the customers ´characteristics, their behaviour and next, to compare the findings with the current state. The aim of the work is to describe the marketing mix elements and their usage in the company and, in case of any shortcomings, to propose their better application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/frl7po/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová