Richard Nesvačil

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu

Anotace:
Cílem práce je zmapovat využití složek marketingového mixu ve firmě ADW AGRO s.r.o. a zjistit, jaké jsou charakteristiky odběratelů, jaké mají chování a následně tento poznatek konfrontovat se současným stavem. Práce má za cíl popsat tyto složky a zjistit, jak je používají ve firmě a při zjištění nedostatků podat návrh na jejich lepší využití. Cílem je tedy poskytnout možné využití složek marketingového …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis is to map the application of marketing mix elements in the company of ADW AGRO Ltd. , to find out the customers ´characteristics, their behaviour and next, to compare the findings with the current state. The aim of the work is to describe the marketing mix elements and their usage in the company and, in case of any shortcomings, to propose their better application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/frl7po/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu