Modelování zákaznické spokojenosti a loajality – Martin Venzl
Martin Venzl
Doctoral thesis
Modelování zákaznické spokojenosti a loajality
Anotácia:
Tato práce má za cíl identifikovat klíčové determinanty zákaznické spokojenosti a loajality na trhu mobilních telekomunikací a navrhnout integrovaný systém pro měření, modelování a počítačové simulování procesu tvorby zákaznické spokojenosti. Koncepčním rámcem této práce a zvoleného přístupu je systémová dynamika a systémové myšlení, které umožňuje plně využít znalostí procesu tvorby spokojenosti a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2007
- Vedúci: Inka Uhrová
- Oponent: Jan Nováček, Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Časové ztráty z provozu a kvalita dopravy
Ivo Hruban -
Klasifikácia vrstiev polovodičových čipov v mikroskopu FIB-SEM
Matej Horniak -
Studium struktury hydrogelů pomocí cryo-SEM
Kateřina Adámková -
Optimalizace přípravy rostlinných chromozomů pro zobrazování v SEM s vysokým rozlišením
Pavlína Kurková -
Image Distortion Correction in Panorama Stitching in SEM
Ján Bella -
Význam měření a vyhodnocování pro řízení výkonnosti MSP
David Sem -
Analýza dotazníkových dat o prekaritě v českém podnikání: porovnání výsledků SEM a LRM
Anežka Janebová