Martin Venzl

Disertační práce

Modelování zákaznické spokojenosti a loajality

Anotace:
Tato práce má za cíl identifikovat klíčové determinanty zákaznické spokojenosti a loajality na trhu mobilních telekomunikací a navrhnout integrovaný systém pro měření, modelování a počítačové simulování procesu tvorby zákaznické spokojenosti. Koncepčním rámcem této práce a zvoleného přístupu je systémová dynamika a systémové myšlení, které umožňuje plně využít znalostí procesu tvorby spokojenosti a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2007
  • Vedoucí: Inka Uhrová
  • Oponent: Jan Nováček, Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3444