Bc. Elena Kaltykova

Bakalářská práce

Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin

Influence of Marketing and Merchandising on Lifestyle of Certain Social Groups and Generations
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována vlivu marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin, autorka se zaměřila na skupinu ve věku 18-25 let. Bakalářská práce má klasickou strukturu: teoretickou a praktickou části. První část se zabývá teorií, neboli vymezením základních pojmů jakými jsou životní styl, reklama, propagace a marketing, to vše z obecného hlediska. Ve druhé části …více
Abstract:
This work is dedicated to the influence of marketing and promotion on the lifestyles of certain social and age groups, the author focused on the group between 18 and 25 years old. The work has a classical structure: theoretical and practical parts. The first part deals with the definition of basic terms such as lifestyle, advertising, promotion and marketing. All these terms were discussed from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní