Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin – Bc. Elena Kaltykova
Bc. Elena Kaltykova
Bakalářská práce
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Influence of Marketing and Merchandising on Lifestyle of Certain Social Groups and Generations
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována vlivu marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin, autorka se zaměřila na skupinu ve věku 18-25 let. Bakalářská práce má klasickou strukturu: teoretickou a praktickou části. První část se zabývá teorií, neboli vymezením základních pojmů jakými jsou životní styl, reklama, propagace a marketing, to vše z obecného hlediska. Ve druhé části …víceAbstract:
This work is dedicated to the influence of marketing and promotion on the lifestyles of certain social and age groups, the author focused on the group between 18 and 25 years old. The work has a classical structure: theoretical and practical parts. The first part deals with the definition of basic terms such as lifestyle, advertising, promotion and marketing. All these terms were discussed from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c95fc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Tomáš KOLÁŘÍK -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Zdravý životní styl v nákupním chování spotřebitelů
Lucie CIMICKÁ -
Zdraví jako životní styl v současné společnosti
Tereza Neuwirthová -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova