Snížení recidivy pomocí výchovně vzdělávacího procesu – Monika Svobodová
Monika Svobodová
Bakalářská práce
Snížení recidivy pomocí výchovně vzdělávacího procesu
Reducing recurrence through the educational proces
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou možností snížení recidivy pomocí výchovně vzdělávacího procesu. Je popsána recidiva ve vztahu k této problematice a programy zacházení s odsouzenými v českém vězeňství. Praktická část je složena z rozhovorů s odsouzenými, kteří prochází metodou „Feuersteinovo instrumentální obohacování“. Následně jsou zhodnoceny získané informace a samotné hodnocení metody FIE …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of the possibility of reducing recidivism through the educational process. Recidivism in relation to this issue and programs for the treatment of convicts in Czech prisons are described. The practical part consists of interviews with convicts who go through the method of "Feuerstein's instrumental enrichment". Subsequently, the obtained information and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gxzqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Irena Tušer, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Kupcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bezpečnostní management v regionech / Bezpečnostní management v regionech
Práce na příbuzné téma
-
Vliv metody Feuersteinovo instrumentální obohacování na rozvoj slovní zásoby u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Andrea Schmalzová -
Vzdělávání odsouzených ve věznicích s použitím metody Feuersteinovo instrumentální obohacování
Pavel Kalina -
Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Eva SEDLÁKOVÁ -
Vliv metody "Feuersteinovo instrumentální obohacování" na rozvoj kognitivních funkcí u dětí
Daniela MAJTYKOVÁ -
Feuersteinovo instrumentální obohacování a jeho vliv na školní prospěch dospívajících
Martina Ježková -
Vliv Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s ADHD
Zuzana Tihelková -
Možnosti využití Feuersteinova instrumentálního obohacování u seniorů v pozdním séniu
Stanislava Janská -
Analýza cílových skupin Feuersteinova instrumentálního obohacování - stav v ČR 2023
Štěpánka Laurenzová